Combaterea acarienilor

Daca traiesti la oras ca si mine probabil ca stii deja ca mediul in care traim este plin de microbi, acarieni. Mereu incerc sa gasesc solutii de combaterea acarienilor pentru ca am langa mine un suflet care nu are posibilitatea sa faca el singur ceva in acest sens. Copilul meu de doar 2 ani si trei luni nu are dezvoltata o imunitate ridicata, pentru a lupta cu tot ce il inconjoara.

De aceea am incercat mereu sa ii ofer un mediu cat mai ferit de acarieni, un mediu in care sa se joace fara niciun fel de restrictii. Pana acum eu cred ca am reusit acest lucru si sunt mandra ca am putut sa fac asta pentru el, desi efortul a fost unul considerabil. De aceea periodic am chemat o firma care se ocupa de dezinfectie Bucuresti . Trebuie totusi sa am in vedere si faptul ca nu este tocmai ok un mediu in care totul este farmacie si incerc prin mai multe feluri sa cresc imunitatea micutului meu. Din ce m-am documentat pana cum este important ca un copil care isi construieste pas cu pas tot organismul sa iasa afara si sa se bucure de aer. Sa mearga pe cat posibil in picioarele goale si sa nu il ferim de orice primejdie, asta pentru ca trebuie sa incurajam si dezvoltarea emotionala a celor mici. Eu una nu sunt maniaca dar incerc pe cat posibil sa fie un echilibru. Cred ca asta e cel mai important. Fara echilibru, in orice domeniu dai gres, indiferent daca este vorba despre cresterea unui copil sau cariera profesionala. Voi cum incercati sa cresteti imunitatea copiilor vostri? Le dati si pastile recomandate de medicul pediatru? Eu personal am incercat si aceasta solutie dar nu cred ca este o solutie pe termen lung, mai ales pentru atunci cand micutul va intra in colectivitate, pentru ca peste doar cateva luni al meu printisor va da piept cu gradinita.